نمایش منو و دسته بندی
بستن

گردنبند فروهر

گردنبند فروهر

قیمت محصول

8,900 تومان
204 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

گردنبند فروهر

Stainless Steel و 100% ضد زنگ

يك گردنبند زيبا و اصيل ويژه ي جوانان ايراني

گردنبند فروهر با طراحی منحصر به فرد علاوه بر زیبایی و درخشندگی

استیل درجه 1، نماد تمدن اصیل ایرانی نیز می باشد.


این گردنبند همراه با یک بند اصل و ضد حساسیت با بسته بندی شکیل

برای شما ارسال ميشود.



قیمت : 8900 تومان

فَروهَر یا در فارسی باستان فَرورتی و در پهلوی فَروَهر و در فارسی فروهر یکی از نیروهای باطنی است که به عقیدهٔ مزدیستان پیش از پدید آمدن موجودات، وجود داشته و پس از مرگ و نابودی آنها، به عالم بالا رفته و پایدار می‌ماند. این نیروی معنوی را که میتوان جوهر حیات نامید، فنا و زوالی نیست.


قیمت : 8900 تومان

نماد فروهر :
نياكان ما از چند هزار سال پيش دريافته بودند كه هر انسان زنده از تن، جان، روان، وجدان و فروهر (Fravahr) سرشته شده كه پويندگي و بالندگي انسان از كوشش و جوشش آنهاست.
فروهر از دو واژهي "فره" به معني جلو، پيش و "وهر" يا ورتي به معني برنده و كشنده درست شده است و شايد بتوان گفت از نظر زندگي، فروهر بزرگترين و باارزشترين جزء وجود انسان است ، چون پرتوي از هستي بيپايان اهورامزداست كه انسان را بهسوي رسايي رهنما ميشود و وظيفهي پيشبري و فرابري، براي انسان به برترين پايهي هستي را داراست. و پس از مرگ با همان پاكي و درستي به اصل خود (اهورامزدا) ميپيوندد.
امروزه نگارهي زير بين زرتشتيان نمايانگر شكل فروهر است و بهعنوان نشانوارهي دين زرتشتي بهكار ميرود. اين نگاره، گذشتهي چندين هزارساله داشته و شبيه آن در جاهاي ديگر و نزد قومهاي ديگري ديده شده است ولي شكل كنوني آن در كتيبههاي هخامنشي بالاي سر پادشاهان ديده ميشود.


قیمت : 8900 تومان

نگاره فروهر, از چند قسمت تشكيل شده, كه هر قسمت فلسفه خاص خود را دارد:
1_ صورت فروهر به انسان شباهت دارد و اين خود نشان دهنده رابطه ي بين فروهر و انسان مي باشد
2_ دو بال در دو طرف فروهر وجود دارد كه هر كدام از اين بالها سه رديف پر دارند. اين سه رديف پر نشان دهنده : انديشه نيك ، گفتار نيك و كردار نيك هستند. يعني با تجهيز شدن به اين سه مي توان مانند بالهاي يك پرنده به سوي خوبي ، پيشرفت و آينده يي بهتر پرواز كرد
3_ در قسمت پايين فروهر ، دم پرگونه يي وجود دارد كه خود سه رديف پر دارد. اين سه رديف پر نشان دهنده انديشه بد, گفتار بد و كردار بد هستند كه سبب سقوط انسانند و به همين علت هم در قسمت پايين فروهر قرار گرفته اند.
4_ دو طناب كه در انتها ، فر خورده اند و در دو طرف فروهر قرار دارند سپنته مينو (جلو) و انگره مينو( پشت) را نشان مي دهد. كه اين دو خود نشان مي دهند كه انسان بايدخوبي را در پيش بگيرد و به جلو برود و به بديها پشت كند
5_ دايره يي كه در وسط تنه فروهر هست نشان از اين دارد كه روان انسان جاويد است نه آغازي داشته و نه پاياني دارد.
6_ يك دست فروهر بالا را نشان مي دهد و اين نشان از اين دارد كه در اين جهان تنها يك راه است و آن راستي ست كه بايد آن را در پيش گرفت.
7_ دست ديگر, حلقه يي را نگه داشته است كه اين حلقه ي " پيمان " است كه نشاني ست از صداقت و وفاداري كه اساس فلسفه زرتشت مي باشد.

 طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده

مدل بسيار پرطرفدار پسران و دختران جوان

تقديم به آقايان و خانم هاي مشكل پسند

جذابيت و زيبايي

هديه ما به شماست ...




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 8900 تومان